اخبار تکنولوژی

جدیدترین اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

جدیدترین اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

اگر اهل بازی های های رایانه ای باشید حتما نام 2 کنسول مطرح دنیای بازی های رایانه ای را شنیده اید. PS5 و Xbox scarlet نام نسل بعدی این کنسول های محبوب هستند که هرچه به سال 2020 نزدیک می شویم به زمان عرضه احتمالی آنها نزدیک تر می شویم.

هرچند هنوز عکسی از این کنسول های غول های صنعت بازی های رایانه ای منتشر نشده خبری که امروز با شما در میان خواهیم گذاشت به نظر شکه کننده می آید. شرکت EA در حال توسعه و تولید بازی‌های مختلف برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت است.

کنسول‌های جدید احتمالا تا سال آتی میلادی عرضه خواهند شد و شرکت EA از هم‌اکنون تمرکز خود را بر روی تولید بازی برای نسل بعدی قرار داده است. نسلی که قرار است بالاترین گرافیک و پایین‌ترین سرعت بارگذاری تاریخ را داشته باشد.

یکی از اعضای ارشد EA، بلیک یورگنسن اخیرا در مورد نسل بعدی کنسول‌ها به گفتگو پرداخته و همچنین تایید کرده که شرکت آن‌ها در این زمینه بسیار فعال بوده است. به گفته او، EA برای ورود کنسول‌های جدید بسیار هیجان زده است و آن‌ها برای تولید بازی‌ کاملا آماده خواهند بود. او همچنین اضافه کرد که استودیوهای این شرکت مدتی است که در حال کار بر روی بازی‌های نسل جدید هستند.

این در حالی است که یورگنسن در کنفرانس فصل بهار اعلام کرده بود که EA هنوز در مرحله آزمون و خطا قرار دارد و در واقع در مرحله بررسی و اکتشاف است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد که آن‌ها توسعه و پیش تولید بازی برای نسل بعدی را به تازگی آغاز کرده‌اند.

در این میان شرکت EA اهمیت کمتری را برای کنسول نینتندو سوییچ قائل است که یکی از دلایل اصلی آن توانایی کمتر این کنسول برای اجرای بازی های پر گرافیک شرکت EA می باشد. البته این را هم باید در نظر گرفت که نسخه سوییچ بازی‌هایی همچون فیفا 18 از نظر محتوا و کیفیت، فاصله زیادی با نسخه‌ کنسول‌های دیگر داشته‌اند و همین باعث شده که بازیکنان برای دسترسی به کامل‌ترین محتوا، به سراغ پلتفرم‌های دیگر بروند. باید دید این سیاست کلی شرکت در آینده تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر.

  • ۹۸/۰۵/۱۳
  • سحر لاسم

ps5

کنسول ps5

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی