اخبار تکنولوژی

جدیدترین اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

جدیدترین اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

لیستی محبوب ترین بازی های نینتندو سوییچ

اگر اهل بازی های رایانه ای باشید حتما با مفهوم کنسول های بازی آشنایی دارید. نسل آخر این کنسول ها ps4 و xbox one و nintendo switch می باشد. امروز در این مطلب قصد معرفی 5 عنوان از بهترین عنوان های کنسول nintendo switch را داریم. یکی از مواردی که حتما باید در نظر گرفت این است که این کنسول از نظر سخت افزاری از 2 کنسول مایکروسافت و سونی ضعیف تر است، به همین خاطر در عنوان هایی که برای هر 3 کنسول موجود است اگر به دنبال گرافیک بهتر هستید قطعا کنسول نینتندو نمیتواند انتظارات شما را براورده کند.

در واقع نقطه قوت نسل آخر کنسول نینتندو عنوان های اختصاصی این کنسول محبوب می باشد که ما نیز در ادامه قصد معرفی 4 عنوان اختصاصی این کنسول را داریم. در این عنوان ها لذت بازی کردن به دلیل گرافیک بالا نمی باشد بلکه گیم پلی بازی های این کنسول است که می تواند شما را ساعت ها مشغول خود نگه دارد. هرچند تمامی بازی های این کنسول از گرافیک بسیار قابل قبولی برخوردار هستند اما همچنان از این نظر قابلیت رقابت با xbox و ps4 را دارا نیستند.

با ما در ادامه همراه باشید.

بازی افسانه زلدا

1. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

این عنوان یک بازی اکشن-ماجراجویی است که توسط نینتندو ساخته و منتشر شده است و برای کنسول های Nintendo Switch و Wii U در تاریخ 3 مارس 2017 منتشر شد. داستان Breath of the Wild در پایان دوران تاریخی zelda اتفاق می افتد، شما در این بازی link  را کنترل می کنید ، که از خواب صد ساله بیدار می شود تا Calamity Ganon را شکست دهد قبل از آنکه بتواند پادشاهی هیرول را نابود کند و  این پادشاهی را نجات دهد.

بازی سوپر ماریو

2. Super Mario Odyssey

یک بازی پلتفرمی است که توسط نینتندو برای Nintendo Switch در تاریخ 27 اکتبر 2017 منتشر شده است. این بازی یک عنوان از مجموعه Super Mario  است که ماریو و cappy را دنبال می کند، cappy یک کلاه احساساتی که به ماریو اجازه می دهد شخصیت ها و اشیاء دیگری را کنترل کند ، در حالی که آنها به دنیاهای مختلف سفر می کنند تا شاهزاده هلو را از دشمن همیشگی او Bowser که قصد دارد به زور با او ازدواج کند نجات دهد. برخلاف گیم پلی خطی عنوان های قبلی این سری محبوب، بازی به گیم پلی اصلی و اکتشافی مبتنی بر اکتشاف باز می گردد که در Super Mario 64 و Super Mario Sunshine نمایش داده شده است.

ماریو کارت 8

3. Mario Kart 8 Deluxe

مانند سایر بازی های این سری، در ماریو کارت 8 ، بازیکنان شخصیت های سری بازی های ماریو را کنترل می کنند و در مسیرهای مختلف مسابقه می دهند. شما میتوانید از آیتم های متنوعی برای جلوگیری از حریفان یا به دست آوردن رتبه بهتر مسابقه استفاده کنید. در حالی که مکانیک بازی مانند دیگر بازی های ماریو کارت است، اما ماریو کارت 8 بخش های ضد گرانشی را معرفی می کند که به بازیکنان اجازه می دهد تا بر روی دیوارها یا سقف ها رانندگی کنند ، علاوه بر این اجازه می دهد تا به یکدیگر ضربه بزنند. این بازی شامل بخش تک نفره و چند نفره است و همچنین بخش آنلاین از طریق شبکه نینتندو است.

Nintendo Switch Super Smash Bros Ultimate

4. Super Smash Bros.: Ultimate

یک بازی مبارزه‌ای کراس اوور تولیدی سال 2018 است که توسط شرکت Bandai Namco Studios و Sora Ltd. ساخته شده است و توسط نینتندو برای نینتندو سوئیچ منتشر شده است. این پنجمین عنوان در سری بازی های Super Smash Bros است که توانسته موفقیت قابل قبولی را برای این سری به همراه بیاورد. این بازی از سبک سنتی گیم پلی مجموعه بازی های مبارزه‌ای پیروی می کند. با کنترل یکی از شخصیت های مختلف، بازیکنان باید از حملات متفاوتی و تکنیک های مختلف  برای شکست دادن حریف خود استفاده کنند و حریف را KO کنند. در این بازی طیف گسترده ای از مدها در اختیار شما قرار میگیرد که از جمله می توان به حالت مرحله ای و حالت تک نفره و چند نفره اشاره کرد.

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • سحر لاسم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی